Celio, la reconeguda marca francesa de moda masculina, ha reobert recentment la seva botiga al centre comercial Splau. El nou establiment, ubicat a la planta 0, duplica el seu espai - amb una superfície de 353 m² - i ocupa a cinc persones
Celio, la reconeguda marca francesa de moda masculina, ha reobert recentment la seva botiga al centre comercial Splau. El renovat establiment, ubicat a la planta baixa davant de JD, ha duplicat el seu espai fins a assolir els 353 m² i compta amb un equip de cinc persones. Aquesta ampliació reflecteix la aposta de la marca per oferir una experiència de compra més moderna i eficient, alineada amb el seu concepte 'Be Normal'.
El concepte 'Be Normal' de Celio posa en valor els productes essencials, moderns i de qualitat, i aposta per una experiència de compra optimitzada, que respon a les necessitats actuals dels clients per fer la seva visita més còmoda i àgil. Ofereix roba còmoda i accessible que s'adapta a tots els estils i moments de l'home. En línia amb aquest enfocament, la marca aposta per productes dissenyats per minimitzar el seu impacte en el medi ambient i afavorir la seva sostenibilitat.
En aquesta nova botiga, els clients podran gaudir d’una àmplia selecció de peces atemporals, amb una secció especial de vaquers que inclou tots els talls de la marca, exposats de manera innovadora en torres per garantir una millor accessibilitat. A més, la botiga incorporarà col·leccions exclusives de llicències com Jojo’s Bizarre Adventure i McLaren, reforçant la seva oferta diferenciada. Així mateix, s’han incorporat caixes d'autopagament, que permeten als clients realitzar les seves compres de manera ràpida i autònoma, i facilitant una experiència de compra més còmoda i eficient.
Fundada el 1978, Celio s’ha consolidat com la marca líder de moda masculina “prêt-à-porter” a França i compta amb una presència internacional amb més de 1.200 botigues repartides per 50 països. Amb presència a Espanya des de 1985, la reobertura de la botiga a Splau reafirma el compromís de Celio amb el mercat espanyol i la seva estratègia d’expansió a la regió.
Amb aquesta obertura, Celio s'uneix a la gran varietat de marques que ofereixen moda masculina a Splau, amb establiments com Mango, Macson, Zara, Springfield o Dan John, entre altres.
Sobre Splau
El centre comercial Splau, inaugurat el 2010, és un dels principals centres comercials de Catalunya. Amb una afluència de més de 10,2 milions de visitants l’any 2019, disposa d’una superfície comercial de 54.500 m2, distribuïts entre 150 locals comercials de moda, oci i restauració. La seva ubicació en una de les zones millor comunicades de Catalunya -el Baix Llobregat-, els cinemes Kinepolis Full -amb 28 sales i 2.687 butaques i equipats amb la tecnologia LASER ULTRA- i la proximitat de l’estadi del RCD Espanyol, fan de Splau un centre de referència per als joves i famílies de tota Barcelona.